Köpek balığı avı parakete sistemli - video



Köpek balığı avı parakete sistemli - video

VİDEO AÇIKLAMASI Google çeviridir.
Sade ve basit köpekbalıkları hiçbir sıkıntısı yoktur herhangi bir yerde ben balık ama NMFS hiçbir gerçek nedeni için uzağa bizim işleri alıyor yüzden cca gibi koruma grupları gerçekten ne olup bittiğini bilmiyor halktan bağış ile büyük bir para kazanma işine ticari balıkçılık durdurma yaptık denir benim kanal info.The okuyunuz ve balık onların kötü veriler için hükümet hibeleri. Lütfen balık ve KÖPEKBALIĞI ticari fishermen.I TİCARİ BALIK hakkındaki bütün yalanlarını inanmıyorum VE BEN SADECE BİZ ET İÇİN 40 İÇİN 60 CENTS A POUND GET KÖPEKBALIĞI DAN PALETLER TUTMAK HERHANGİ BİR GÖRÜLEN VEYA duymadım. Ben BELKİ ÇİN FROM TV VİDEO IT ON SEEN AMA BURADA BİZ YAPMAYIN! VE BEN MEXICO.THERE Körfezi'nde BURAYA KÖPEKBALIĞI BİR EKSİKLİĞİ görmüyorum KÖPEKBALIĞI VE ÇOĞALTMA FAZLA 360 TÜRLERİNİN IS ÇOK FISH.INSTEAD DAHA İYİ IS VAR nORMALDE BLUE SHARK GİBİ BAZI KÖPEKBALIĞI PUPS.BUT yaklaşık bir düzine ÜRÜNLER YUMURTA VE IZGARA (AZ 0.O1% bir hayatta kalma oranı SEBEP OLABİLİR bİR STRATEJİ) KÖPEKBALIĞI HUGE NUMARALARI üreten 135 PUPS.THESE üRETİM OLARAK GERÇEKLEŞMİŞTİR PUPS YA YUMURTA DAVALARI KORUNAN VEYA CANLI doğarlar. MY KANAL BİLGİ OKUYUN



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Yorum Gönder

 

Copyright © Kültür Sanat Blog | Powered by Blogger | Template by 54BLOGGER | Fixed by Free Blogger Templates